Post Terbaharu :

Thursday, April 28, 2011

Disiplin Kunci Kejayaan?

Salam alaik.
Semalam secara tidak sengaja saya TERtonton diari akademi fantasia musim ke 9.
Walau hakikat saya kurang berminat dengan program seumpama tersebut,namun saya tertarik dengan kata-kata yang diungkapkan oleh pengacara program tersebut,Aznil Hj Nawawi.



"Kalau awak semua nak tahu, apa yang membuatkan saya mencipta kejayaan dan terus kukuh dalam industri seni ialah saya sentiasa BERDISIPLIN".




Menarik kan? Kata-kata yang pendek,tetapi berbekas di hati. InshaAllah sama-samalah kita menerapkan sikap berdisiplin terutamanya dalam soal masa.
Ketuk-Ketuk Hati: Disiplin Asas Kejayaan,Allah s.w.t telah menjadikan amalan solat,puasa,haji dan banyak lagi untuk melahirkan hambaNya yang sentiasa berada dimercu kejayaan.

0 Perkongsian:

Post a Comment