Post Terbaharu :

Sunday, March 10, 2013

Kelebihan Silat Cekak Ustaz Hanafi

Bismillahirrahmanirrahim,
Alhamdulillah...akhirnya siap juga poster tentang KELEBIHAN SILAT CEKAK USTAZ HANAFI ni setelah berbulan-bulan lamanya tergantung. Poster ni mula saya reka masa awal-awal menyertai persatuan ini di UIA Gombak. Tak silap masa cuti semester 1 dulu. Masa tu masih peringkat asas tapi rasa 'excited' nak buat poster untuk silat ini. 

Baru-baru ni, saya baru sahaja menamatkan peringkat asas & jatuh. Minggu depan pula dah nak masuk ijazah potong. Bertambah nekadlah saya untuk melengkapkan poster ni lebih-lebih sekarang persatuan ini sedang mencari ahli-ahli baru. 

Jadi disini saya sertakan poster yang saya buat. Anda dibenarkan & dipersilakan untuk share2 kepada umum. Semoga ianya mendatangkan manfaat buat ahli-ahli silat cekak dan bakal ahli. :-)
#Ihsan insaniah corner arts@2013LilyInsani

1 Perkongsian:

Missiza said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment