Post Terbaharu :

Tuesday, May 3, 2011

Hanya Kerana Prereg, Hilang Separuh Jiwa

Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk neraka jahannam dalam keadaan hina dina!
~surah Al-Mukmin ayat 60~


Salam alaik.astaghfirullah...astaghfirullah...astaghfirullah...
mungkin inilah bait-bait kalimah yang sebaiknya saya ucapkan tika ini.

Kepala seakan-akan pening-pening lalat dek kerana 'taksub' merencana subjek yang perlu didaftar bagi semester akan datang ini.

Sudah pastinya subjek yang bakal menjelma mencabar minda saya khususnya subjek mathematics 3,database,programming dan juga troubleshooting. Math3 dan Programming yang terpaculnya mulut sebagai subjek 'killer' itulah yang menghantui minda saya.Persoalannya di sini, apakah kombinasi yang baik bagi subjek-subjek tersebut?
SAYA RISAU TERSILAP MENGATUR LANGKAH!


"Tak perlu ikut orang lain, ikutlah diri sendiri. Kita yang bakal menempuhinya sendiri"
~Shifa Roslan~

"Lily, istikharah lah dalam pemilihan"
~Nurul Azri Md Ali~




Ketuk-Ketuk Hati:
FIKIRLAH,TETAPI TIDAK PERLU KHUATIR (klik sini)
YAKINLAH DENGAN KEIMANAN, INSHAALLAH DIA SENTIASA BERSAMA


Ku takkan pernah cuba berhenti....langkahku mencariNya

2 Perkongsian:

Syaiful said...

saya lagi ternganga-nganga.....disebabkan tak ambil fizik 1 lagi sem lpas....saya kena ambil fizik 1,math 3,programming n database sem ni...huh~~ngeri2.....

syasya said...

sabar yee malina..

jgn lupe follow akak..hehe

Post a Comment